de kaarten van ons mam

de kaarten van ons mam
welkom op mijn Blog

donderdag 27 november 2014

...Winter...week 48..


Hallo Allemaal,

daar ben ik al weer nu met een kaart voor de allerlaatste challenge van 52 Weeks of Christmas en het is de bedoeling, dat er een dier op je kaart te zien is..
Voor mijn kaart heb ik een winters plaatje gebruikt, met 4 honden en een lief meisje..het is geprint op stempellinnen..
De mal is van Go Kreate en is van heel stevig karton..je kunt hem neerzetten door een steun aan de achterkant ( van Tim Holtz)..



Het DP is van Maja Frodefull Jul , mooie grijze en rode tinten..Het plaatje is gemat op een stans van Spellbinders, er zit een zilveren parelrandje om heen..
Een strik van bedrukt organza, vastgezet met een brad en daar achter de stermal van Noor..



In de linker bovenhoek de tekst Winter van zilver glitterkarton ( dubbel gestanst) en ook een bloem gemaakt  van vellum en rood papier, zilveren dingetjes in het hart..



Voor de afwerking  kant, lint met rendieren, Gesso en Tipp-ex en zilveren strass sterren..
Doen jullie ook weer allemaal mee ?? Er is een mooie prijs te winnen .. Je hebt een week de tijd om je kaartje te linken..




Ik weet niet meer precies hoeveel kaarten ik nu heb, maar het zullen er zo'n 60 zijn denk ik..
voor alle zekerheid nog een paar extra gemaakt..


Zo leuk om te maken met de vellum bloemen ( het vellum is van Action)

wens iedereen een fijne dag, liefs en groetjes Ans

Ik laat mijn kaart meedoen aan de challenge van :
http://scrapping4funchallenges.blogspot.nl/2014/11/challenge-30-anything-goes-with-bling.html
http://itsallaboutthevintagechallenge.blogspot.nl/2014/11/80-itsetehdyt-koristeet-home-made.html
http://anreda.blogspot.nl/2014/11/challenge-november-december-en.html

76 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje, leuk plaatje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is weer een plaatje om te zien en de vellumbloemen op de Cas-kaarten zijn ook geweldig om te zien.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een bjoetie Ans, het plaat erop is enig, die gaat vast naar een hondenliefhebber toe. Prachtig die vellum bloemen!

    gr. LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hahaha, een dier, mag het ook een petieterig klein vogeltje zijn ? =)
    leuk en mooi sfeervol kaartje weer
    grtjs,martina
    bedankt voor de organisatie !
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waar haal jij toch de inspiratie? De mijne haal ik bij jou ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tot in het kleinste detail uitgewerkt en daardoor weer een beauty met klasse Ans. Het plaatje komt zo mooi uit op die rode sierlijke stans met dat zilveren parelrandje. Heel sfeervol. Je kaarten met vellum bloemen zijn ook heel mooi. Je bent ook in alle stijlen thuis hè? Genieten dit...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje is het weer. Het plaatje is superschattig en het is leuk afgewerkt zo. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Inderdaad prachtig met dit vellum. Dat ga ik ook eens doen. Bedankt. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend Ans en idd het velum is erg mooi in de bloemen!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat weer een pronkstukken, Ans. Een lust om naar te kijken.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele mooie kaart heb je weer gemaakt Ans, wat een mooi plaatje met de honden erop in de sneeuw, en de mooie bloemen, zo mooi bewerkt, zoiets kan jij alleen maar maken. Ziet er super uit. Leuk dat je weer mee doet bij 52 weeks off......groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een heerlijke winterkaart! En ja: de vellum bloemen zijn prachtig!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart Ans en zo leuk dat je niet gekozen hebt voor het zoveelste rendier. Je plaatje van de hondjes met slee en kindje is geweldig. Groetjes, liefs, Veerle x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterend Ans, het is genieten hier, er is weer zoveel op te zien, ik zal deze wel gaan missen elke week.
    Verder is de kaart zo mooi met alle details, prachtig gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart Ans, Ik heb net mijn blog klaar, maar geen dier op de kaart. Nu ik even terugkijk , zitten er op het DP 2 vogeltjes. Boffen. Straks even linken, eerst bloggen. gr leny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Ans,
    wat een prachtige kerstkaart is dit weer. Een plaatje...en je CAS kaartjes zijn ook echt weer heel mooi. Voor het KKT is je kaart ook heel goed gelukt vind ik. Prachtig!
    En je kaart voor mijn verjaardag is ook schitterend. Dank je wel! Het verhoogt echt de feestvreugde.
    En voor ik het wist stonden mijn ouders met de jas aan! Ze waren er al vroeg en ik dacht : als ze weggaan vraag ik ze of ze twee stukjes taart af willen leveren in Hoogeveen. Niet gelukt, anders had je toch mooi staan te kijken, of niet?!
    Lieve groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaarten weer Ans....echt beauties!
    Is dit dikkere vellem of gewoon het dunne?
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Ans,

    Die zien er weer prachtig uit heel lief met de hondjes die het meisje op haar sleetje voor trekken en je tweede kaart is heel simpel maar erg mooi!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie kaarten heb je weer gemaakt! Vind die met de vellumbloemen helemaal super!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kaarten weer!! Erg mooi die vellum bloemen.

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ans je hebt al een mooi aantal kerstkaarten in je bezit, als die allemaal om te versturen zijn, mag je wel een boel postzegels plakken.
    Dit zijn weer prachtkaarten.
    De bovenste heeft een geweldig mooi plaatje en dan nog al dat moois dat je erbij gemaakt hebt. Schitterend.
    De kaarten met vellum bloemen zijn dan weer heel anders, maar ook erg leuk. Het zijn hele mooie bloemen en doordat je het dan voor de rest op je kaart rustig houdt komen ze mooi tot hun recht.
    Mooi gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Ans,
    Super leuke kerstkaart heb je voor de allerlaatste challenge voor 52 weeks of Christmas gemaakt. Lief plaatje heb je gebruikt en een leuk modelletje voor je kaart. Je caskaartjes met kerstbloemen van vellum zijn ook erg geslaagd.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Geweldig mooie kaarten Ans ook de kleuren zo gaaf.
    De bruin witte kaartjes zijn ook super
    lieve groetjes Corrine

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Die vellum bloemen zijn prachtig en de totale kaart ook!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Erg mooie kaart! Wow al 60 kerstkaarten ik denk dat ik er nog geen 10 heb haha (en daar was ik al blij mee).
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Brilliant design, love this it is just gorgeous.....
    aNNie xxx
    The Journey is the Start

    BeantwoordenVerwijderen
  27. prachtige kaart, heel mooi gemaakt hoor
    liefs sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een prachtige kaart Ans
    lief plaatje heb je ervoor gebruikt

    ook je kaarten met de vellum bloemen zijn erg mooi

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Beide kaarten(kaartjes) weer helemaal top! Hier ook een heleboel klaar maar ik hoop dat ik ze zaterdag allemaal verkoop, begin ik vrolijk weer opnieuw ;-)

    Liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Prachtige kaarten Ans.
    Mooie kleuren en wat een lief plaatje heb je weer gebruikt... waar haal je ze toch allemaal :-)

    Lieve groeten,
    Annemie.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een mooie kaarten heb je weer gemaakt, Ans!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Ans. Wat heb je weer een prachtig plaatje gevonden. En je kaart is weer geweldig mooi gemaakt. Mooie kleuren , leuke details. Top. groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ans. vergeten iets te schrijven over je cas kaarten. Ze zijn prachtig Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een prachtige kaart weer Ans! En het plaatje is zo leuk. Je hebt alles weer super gecombineerd.
    Liefs Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Beautiful card :) :) Perfect execution:) lovely :)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Cards delight, beautiful. Bravo.
    I watch with admiration. Best wishes

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een beauty!
    Heel mooi gemaakt, en wat zijn je CAS kaarten ook plaatjes zeg! Prachtig afgewerkt allemaal!
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Een beauty van een kerstkaart Ans - supermooi gedaan weer. Ook de CAS kaartjes zijn schitterend.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  39. zag deze ook op FB voorbij komen dus is dit dubbel genieten van je prachtige kaart
    grt corry

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Schitterende kaart weer, heel lief de herder en zijnpups voor de slee. Mooie stansen en accenten!!
    Je 2 CAS-kaarten zien er ook prachtig uit hoor!!
    XX Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Prachtig is je kaart weer. Mooie strik en mooie bloem.
    Groetjes,Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Hallo Ans,
    prachtig wat een schitterend kaartje weer
    ook je 2 caskaartjes zijn heel mooi
    fijne avond
    liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Alweer een schitterende kaart Ans. Heel mooi.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hoi hoi Ans,
    geweldig weer deze kaart!
    Zo mooi dit plaatje die nostalgie!
    Prachtig gemaakt!
    OOk het kaartje met vellum bloem vind ik weer super!!!
    Het kaartje in de frisse groene tin vind ik ook helemaal geweldig!
    Ik kijk echt altijd uit naar jou creaties!!!!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wat een prachtige kaart Ans en je kaartjes met het vellum vind ik ook echt heel erg mooi... Heb hier ook vellum liggen maar als ik ga stansen en daarna embossen dan emboss ik er doorheen... zal eens even een kijkje nemen bij de action wie weet gaat dat beter.

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Beeldschoon dat donkerrood met de grijze glimdetails en de andere twee zijn ok enig Ans. Goh, had je toch bijna 2 stukken taart gekregen.......lachen!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Weer en chique kaartje Ans !
    Wat een leuk plaatje,zo geprint op het linnen ziet er heel speciaal effect uit.
    Prachtig geheel .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Ik loop ver achter met bloggen, dus das aan pezen, hihi. Zoals altijd bij jou een super kaart Ans, alles is weer zo mooi passend bij elkaar en je linnen afdruk zo mooi zacht!
    En je Cas kaartjes zijn ook weer prachtig! Heel mooi gedaan Ans! Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Wat een prachtige kerstkaart weer met zoveel mooie details. Helemaal super.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  50. prachtige bloemenkaart!!!!
    stijlvol!
    gr
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Een hele mooie sfeervolle kaart Ans. Jou kaarten zijn kunstwerkjes met vele mooie details!! Je raakt niet uitgekeken !

    groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Hele mooie kaart. Leuke vorm, mooi plaatje en details. Ook de CAS kaarten met kerstroos zijn erg mooi.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Schitterende kaarten, Ans. De eerste kaart is weer de vetrouwde, Ans kaart. Met een heel veel leuke details. Maar ook je cas-kaartjes zijn prachtig. Die vellum bloem. Prachtig.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Wat een prachtige kerstkaarten heb je gemaakt. Je strik en je bloem met het vellum is ook prachtig. Mooi plaatje ook. Leuk ook de kraft kaart met het vellum. Heel wat anders, maar wel erg mooi.

    Liefs, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Ans wat is dat weer een pareltje van een kaart. Er valt weer zo veel moois op te bewonderen ... genieten is dat hoor !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Beautiful card, love the colors and Bling. Cute image with the dogs!
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Ik ben bijna sprakeloos.....zo mooi vind ik deze kaart!
    Ook je CAS kaarten zijn weer plaatjes.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Weer een super kaart Ans, en wat een prachtige rode strik en zo'n mooie kleur. en het plaatje helemaal geweldig.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  59. thanks for joining us at It's all about the Vintage
    elma

    BeantwoordenVerwijderen
  60. schitterend ans, en wat mooi zeg die herders hond hihi helemaal mijn ras...lol

    succes met de challenge

    groetjs manon

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Wauw Ans, heb je al 60 kerstkaarten gemaakt!!!
    Ik bewonder je hoor, en dat terwijl je weken uit de running ben geweest na je schouder operatie.
    Dit kaartje is zo mooi met dit prachtige plaatje van die honden!
    Wij hebben 2 jaar geleden onze herderpup moeten laten inslapen... wat een groot verdriet en gemis.
    Daarom heeft dit kaartje iets speciaals voor mij!
    Fijn weekend toegewenst,

    Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Knap hoor Ans,de print lijkt wel op een echt schilderijtje.
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Wat prachtig!
    Schitterende details.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Wat een mooie sfeervolle kaart!!
    Fijn weekend!
    Lieve groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Meestal vind ik de kaarten in jouw eigen stijl de mooiste, maar hoewel dit weer een bjoetie is val ik als een blok voor die met kraft en wit... zoooo gaaf! Wat een mooie doily, is dat een stans? Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  66. prachtige kaarten de kraft one echt gaaf

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Ik had al op je prachtige kerstkaarten gereageerd, maar je vroeg waar ik het vintage knipvel vandaan had. Ik heb het van 't Boekensteuntje uit Tegelen. Ik hoop dat je daar wat aan hebt.

    Fijn weekend.

    Liefs, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

    FadoExpress là một trong những top công ty chuyển phát nhanh quốc tế hàng đầu chuyên vận chuyển, chuyển phát nhanh siêu tốc đi khắp thế giới, nổi bật là dịch vụ gửi hàng đi mỹ, gửi hàng đi nhậtgửi hàng đi pháp và dịch vụ chuyển phát nhanh đi hàn quốc uy tín, giá rẻ

    BeantwoordenVerwijderen