de kaarten van ons mam

de kaarten van ons mam
welkom op mijn Blog

woensdag 20 februari 2013

...babykaart...

Hallo Allemaal,

Vandaag begon de dag met stralend,zonnig weer.. nu de zon weg is, is het weer somber en koud..voelt zo lekker die zon, we hebben boodschappen gedaan (met rollator) jaja...maar heerlijk om buiten te zijn..
Verder liet Blogger het afweten..ik krijg nu net pas de berichten in mijn leeslijst van 3 uur geleden..zucht...

Ik heb een babykaart gemaakt met het prachtige papier van Rosa Dotje -Old Cotton- zó mooi..maar dat vind ik van alle papier..hihi..ik heb een papiertic.. en vroeger toen ik nog kleding naaide, had ik een lapjestic..
Het plaatje is van Janet, ik heb nu een soort fotolijstje gemaakt, met de prachtige afbeelding...en laat mijn kaart meedoen met 3 challenges...


De mallen zijn van Spellbinders, vlaggetjes van Poppy Stamps, scrabbleletters verkleind en geprint,
Kant, lint, roosje, bloemetjes, plakparels...

Dutch Card Lovers babykaart.
Hobby Home Hobbyartikelen babykaart  en..
elke Kaart een Feestje vlaggen op je kaart.. die zitten er op en ook  nog een fishtail banner..








Zooo..ik heb het nu lang genoeg uitgesteld, nu  moet toch echt de mannenkaart gemaakt worden, dit
wordt mijn volgende project...en wel leuk is het dat er 2challenges zijn waar ik aan mee kan doen..

Hartelijk welkom aan mijn nieuwe volgers, leuk dat jullie mij gaan volgen..en natuurlijk kom ik ook
bij jullie kijken, verder wil ik iedereen bedanken voor de leuke reacties op mijn Blog...zó leuk om te lezen..

Wens iedereen nog een fijne dag, liefs en groetjes Ans

92 opmerkingen:

  1. Ach wat een lievie is dit Ans, ze is weer schitterend geworden, jij ook een hele fijne dag toegewenst....lieve groetjes Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wowwwwwww prachtige schat van een kaart heb je gemaakt Ans. Fijne middag, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje is dit. Prachtig papier in die zachte tinten en een schat van een plaatje er op.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart Ans!
    Dit is toch wel je specialiteit denk ik....je maakt prachtige vintage kaarten!

    Groetjes, Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooh, wat een mooie kaart.
    Echt een liefie!
    Groetjes Hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ans

    Ach wat een lieve babykaart is dit geworden .
    en dat papier is inderdaad heel mooi .
    Tja die tic komt me ook bekend voor .en nog erger soms vind ik het papier zoooo mooi dat ik het zonde vind om te gebruiken .
    Wat een mooie hartjes stans heb je ook weer .
    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Ans,
    wat een mooie babykaart is dit!! Heb je de letters verkleind of is de kaart zo groot? Ze zijn van een schattig formaat. Het plaatje is ook heel lief!
    De hartjesstans is een beauty!
    Zo leuk al die verschillende babykaarten, van strak naar klassiek, van vintage naar CAS.
    Het is hier ook koud....
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart zeg, het papier is ook erg mooi. Heel mooi afgewerkt. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lieverdje van een kaart in mooie kleur.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. o wat een schatje een super lieve vintage kaart Ans.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een romantisch babykaartje Ans...prachtig papier heb je gebruikt .....
    succes met de challenges
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is wel een heel schattig lief babykaartje geworden hoor Ans en ik vind de scrabble letters echt hartstikke leuk.
    En tot mijn grote schande moet ik ook bekennen dat ik ook wel een kast vol lapjes stof heb liggen, en dat met het papier dezelfde kant op gaat.
    ha,ha.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow Ans, dit is werkelijk heel mooi gemaakt, de buitenlucht heeft je goed gedaan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een lief babykaartje, Ans, heel mooi gedaan.
    Gezellig dat je weer mee doet met deze uitdaging bij Elke Kaart een Feestje!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh, wat ben jij weer heerlijk creatief aan slag,je kaart is prachtig! Ben benieuwd naar je volgende want mannenkaarten vind ik altijd moeilijk.
    Ben nog druk met het aanvullen van de winkels waar ik mijn spulletjes verkoop, er komt dus nu niet zoveel bij in de webwinkel, maar dat komt nog wel goed ;))
    Liefs van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schatje Ans, leuk gedaan die 2 frames op elkaar. Tsjaaa, hier ziet er nog zo een met een papiertic, kan er niet van afblijven, gisteren viel er zo maar een papierblokje bij de Xenos in mijn mandje.

    Fijne dag nog,

    LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een lief kaartje. Leuk!
    groetjes, Bernadet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Ans,
    wat een mooi babykaartje!
    En tja, het is prachtig papier dus zo gek is jouw tik niet...
    Ik heb een vlinders en bomentik.
    Succes met je mannenkaart, vind ik nog altijd de moeilijkste om te maken.
    Groetjes,
    Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lief lief lief ohhhh wat een lief kaartje
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Ans, wat een zoet kaartje! Echt schattig :)
    En bedankt voor je lieve berichtje op mijn blog!!
    Veel liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een schattig babykaartje!! Het plaatje heb ik gisteren ook uitgeprint. Lief hè?
    Een leuke uitdaging zijn mannenkaarten juist. Ik hou d'r wel van.
    En wat betreft die tic's van jou... Laat ik nu dezelfde tic hebben en gehad hebben...:)
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Het is ook wel erg schattig papier, hoor. Zachtgrijs, wit en roze, altijd mooi. En het plaatje ook. Mooi en lief kaartje heb je gemaakt, Ans. En erg leuk dat je meedoet met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een lieverdje heb je weer gemaakt Ans, je bent zo goed in het maken van vintage kaarten, ik kijk mijn ogen uit.
    Hier is het ook weer somber en koud, ik ben het zat ik wil ook weleens naar buiten.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hallo Ans

    wat een schatje is dit weer, mooie kleuren en het papier is prachitg. De plaatje is lief en mooi gedaan met die mallen.
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oh wat een lief fotootje en wat een lief papier!!!! En dan met heel veel zorg de leuke dingen erbij gezocht om hem helemaal af te maken....schitterende kaart!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuk om te lezen dat er meer vrouwen met een papier tic te kampen hebben! Je kaartje is weer erg schattig gemaakt Ans, lief papier inderdaad en leuk hoe je met de mallen hebt gewerkt! Echt weer een beauty!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi,
    Wat een mooie kaart met te prachtige papier van Rosadotje, ik kon dit ook niet laten liggen.
    Succes met je mannenkaart.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Heyyy Ans , wat een schattig babykaartje weer , je zou er bijna eentje nemen haha ;) om die kaart te krijgen bedoel ik dan LOL
    Greetzz Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat heb je weer een mooi kaartje gemaakt Ans. Het plaatje is prachtig. En ik heb ook een papiertic hoor en een stanstic en een bloementic en... Ik heb zelfs nog papier liggen van enkele jaren terug, vond het zonde om het te gebruiken en nu is het verouderd natuurlijk.
    Maar goed, ik kijk al uit naar je mannenkaart Ans.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een schattig kaartje is dit geworden, ze blijven lief he?
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  31. wat een schattig kaartje en wat een mooi papier!!!!!Ik kan ook helemaal blij worden van mooi papier en dan blijft het bij mij ook niet alleen bij kijken hoor, hihihi...
    groetjes Elvira

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Héél mooi geworden Ans met een schattig plaatje en perfecte afwerking!!!
    Hoe voelt het zonder gips??????

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een liefje. ook ik heb een papiertic.Altijd net weer anders als wat ik heb en passend denk ik dan ha,ha. loopt vaak niet maar vind wel altijd een combi.

    groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoi Ans, dus je had een inhaalslag met je berichtjes lezen, af en toe heeft blogger echt kuren. Je kaartje is weer een plaatje, heerlijk nostalgisch en succes met je nieuwe project, de mannenkaart, groetjes en ook succes met de challenges, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wauw! Die is mooi! Heel lief kaartje!
    Mooi gedaan!
    Prachtig papier en details!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een lief kaartje, Ans.
    En zo'n schattig plaatje.
    't Was wel koud vandaag vond je niet?
    Succes met je mannenkaart. Vind het nooit zo eenvoudig.
    Heb er vanmiddag ook één gemaakt voor twee challenges.
    Die ene kan maar tot vrijdag en aangezien ik morgen jarig ben moest het vandaag klaar,want morgen komt er niet van.
    Maar het is gelukt en de foto is ook gemaakt. Denk dat ik hem zo maar gelijk ga plaatsen.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een dot van een kaart Ans!
    Die tic herken ik wel hihi, nu is het de stansen en papiertic,maar probeer het wel een beetje in de hand te houden want die andere frutsels zijn ook niet bepaald goedkoop! Maar geniet ervan..dat is het voornaamste.
    Nog bedankt voor je mailtje gisteren, helaas verkoopt de Action ter plaatse geen tape meer.

    Nog een fijne avond, lieve groetjes, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  38. het is een poeppie ans
    echt een heel mooi kaartje

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een prachtige babykaart Ans. Je hebt de kaart weer supermooi gemaakt. Leuk de ronde mallen heel mooi bedacht. Herkenbaar de papiertic. IK heb ook vreslijk veel papier. Elke keer zie ik weer mooier dan dat ik al heb of ik kan het weer leuk combineren. Dit papier van Rosa-dotje is inderdaad erg mooi. Een super effect. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat een schattig babykaartje Ans, echt weer zo mooi!!
    En ja...ik moet bekennen dat ik ook een papiertic heb. Kan nog wel enkele jaren verder met al het papier dat hier ligt :-)
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een mooi kaart in mooie kleuren.

    Fijne avond.
    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ik kan ook helemaal gaan voor mooie papiertjes, en veel van ons herkennen dat wel :-)
    Je kaartje is prachtig met een lief plaatje!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  43. prachtige kaart!! zo lief van uitstraling. best wel sjiek.
    mooi gedaan.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Prachtige kaart weer Ans!!! Helemaal TOP!

    Liefs, Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Prachtige kaart met een heel schattig plaatje.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wat een prachtig en superschattig babykaartje heb je gemaakt!! Gezellig dat je met ons meedoet bij EKEF deze week:) Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Heel mooi en lief kaartje Ans!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wauwwww Ans
    wat een super lief kaartje

    Groetjes corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Een hele mooie kaart met prachtig papier en super details! Leuk met de vlaggetjes! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Oooohhh.... wat een super leuke kaart!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Een enorm leuke kaart is dit weer Ans en zo'n ontzettend lief plaatje is dit.
    Fijne avond en succes met je mannenkaart.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Wat een schatje, heel lief kaartje!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Wat een gave afbeelding, super lief, schitterende kaart!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Wat een supermooie kaart Ans!! Prachtige afbeelding ook!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Hoi Ans

    Wat een schattig babykaartje, echt weer zooooo lief.
    Jij hebt het over challenges voor de mannenkaarten, maar ik zou niet weten waar die zijn HAHAHA.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Ans dit is weer zo lief en mooi, een sschat van een kaart!! Nou met de billen bloot zou ik zeggen en aan de slag voor die mannekaartchallenge whahaaaaaaaaaaa!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Oh wauw wat heb je weer een beauty van een kaart gemaakt Ans, ik vind hem helemaal schitterend, een toppertje eerste klas weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  58. in één woord: SCHITTEREND! Ik vind hem zo mooi! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Schitterende kaart. Leuk plaatje en prachtige details. Ik vind dit papier ook heel mooi.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  60. je hebt er weer een heel mooi kaartje van gemaakt.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Mooi vintage babykaartje Ans!
    Papier is idd heel erg mooi.
    Ook je vorige kaartje vind ik een bjoetie!
    groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Outstanding card Ans, the colour combo is just beautiful and so are the dies...great card..xx

    BeantwoordenVerwijderen
  63. wat een schat van een kaartje lief hoor. Mooi papier ook gebruikt.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Een prachtig kaartje Ans!
    Leuk plaatje, mooi papier...

    Lieve groeten, Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  65. wow, wat een super mooie baby kaart vind ik dit met prachtige vintage look.
    groetjes van an

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Wat een pracht van een kaart Ans! En een dot van een plaatje, zo schattig. Goed om te lezen dat je weer heerlijk naar buiten kunt, nog even en dan kan die rollator hopelijk ook weer weg!
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Nou het plaatje is ook een dotje, daar droom je van hihi. Papier en lapjes tic? Ha ha ik ken het, ik heb ook nog heel veel lappen, en altijd even voelen aan de stof, dat doe ik ook wel met papier.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Lieve Ans,
    Meis...wat ben ik blij, dat je weer een stukje mobieler bent dan de voorgaande tijden!!!
    En wat een supermooie kaart!!!
    Geweldig gemaakt! Zo prachtig!! Dank je wel voor je lieve reacties op mijn blogje!!!
    Liefs en een knuffel, Jen.

    BeantwoordenVerwijderen
  69. wat een scheetje heb je weer gemaakt ans super!!!

    Fijn dat je weer wat beter bent en nu nog een zonnetje en weer naar buiten ;-)

    Lieve groetjes hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  70. wat een schitterende lieve kaart
    dank je wel voor het meedoen met DCl
    Gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Wauw, wat schitterend, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Fantastisch mooi gemaakt en de foto die je hiervoor gebruikt hebt is zo lief.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Mooi kaartje heb je weer gemaakt lieve kleurtje en afbeelding ook.
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Wat heb je dit allemaal mooi gecombineerd Ans! Heb de kaart even uitvergroot om goed te kijken ;-), maar ik vind hem geweldig.

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Wat een schatje van een kaart Ans. Erg lief!

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Wat een prachtige kaart. Mooi van kleur en wat een schatje van een plaatje.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Wow, Ans, wat een liefie. Echt supermooi!!! ik kijk al uit naar je manenkaart. Nog een paar daagjes meid!! Dan mag eindelijk je voet weer luchten hahaha!! Succes alvast voor maandag hoor!! Fijn weekend. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Hoi hoi Ans,
    wat een lief kaartje is dit!!!
    Die plaatjes van jANET zijn keigaaf he!
    Wat leuk ook die scrabblelettertjes onderaan je kaart!
    Kortom prachtkaart!!!!
    Groetjes van daatje vanuit een guur brabant

    BeantwoordenVerwijderen
  79. prachtige kaart! bedank voor het meedoen met de dcl!

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Wat een beeldige prachtige kaart mooi papier en gewoon heel gaaf
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Wat een geweldige babykaart heb je ervan gemaakt! Bedankt voor het meedoen met onze uitdaging bij DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Ans, dit is een beeldige babykaart, wat 'n schatje! Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Wat een schat van een kaartje. Met leuke vlaggen erop.


    Gezellig dat je meedoet aan de uitdaging van EKEF deze week.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Hallo Ans,
    Wat een schattig babykaartje is dit.
    Ik kan nog niet erg los komen, van wat ik vaak maak. Het helpt veel te bloggen. Dan zie je veel voorbijkomen.
    Maar het kaartje is beeldig.
    Ja Woensdag was het koud. s Morgens zo'n lekkere zon, dus naar Kijkduin.
    Je bevroor er bijna. Zonde om zijn eind e rijden voor een kop koffie en de slager. Maar ja ????
    Je weet niet alles van te voren.
    Ga nu even wat leuke bloemetjes proberen te kopen en in het Westland verse gerbera's. Gaan morgen eten bij onze jongste zoon.
    Fijn weekend allemaal,
    Gr Leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Proficiat Ans met je prijs van je babykaart hij is ook heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Hoi Ans, Gefliciteerd met je prijs die je hebt behaald met deze schitterende kaart. Hij is ook erg mooi. Leuke details,prachtig papier. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  87. geweldig leuke babykaart Ans!
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze uitdaging bij elke Kaart een Feestje!!

    Ps'je, ik heb trouwens een heel leuke candy op m'n blog staan;)

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Wow wat een gaaf babykaartje echt prachtig hoor bedankt voor je deelname zowel aan DCl als ook aan EKEF.

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Wat een schatje. Heel leuk de vlaggentjes verwerkt!
    Leuk dat je mee doet bij eKeF.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen