de kaarten van ons mam

de kaarten van ons mam
welkom op mijn Blog

vrijdag 17 augustus 2012

Het spookt..

Het spookt op mijn Blog..mijn laatste bericht is verdwenen..dus maar weer opnieuw..
Dit is voorlopig mijn laatste babykaartje..mijn voorraad is weer aangevuld...dus.. ga dan vanmiddag aan iets anders beginnen..

Verder heb ik nog een kaartje gemaakt met een knipvel van Yvonne, ik kwam vanmorgen tot de ontdekking dat ik het kaartje nog kon plaatsen voor de wedstrijd van het HJ..dus maar snel even gedaan.
Wens iedereen een hele fijne dag..wat is het warm..dus let een beetje op..met die felle zon..
Liefs en groetjes Ans

9 opmerkingen:

  1. Hoi Ans,
    Dat spoken deed het gisteravond bij mij hihi.
    Maar nu gaat het goed!!!
    Wil je even zeggen dat ze prachtig zijn.
    Goed dat je het even doorgestuurd hebt,leuk met de nieuwe mal.
    Liefs Lies.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O<ja maar je kaartjes blijven leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Pracht kaartjes Ans en ik vond de bedel rechtsonderin zo leuk.
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ans met dit plaatje op jou kaartje komen mijn jeugd herinneringen weer naar boven geweldig mooi kaartje, lieve groetjes van Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuke kaartjes Ans. Je babykaartjes zijn erg mooi. Wij willen je bedanken voor je lieve reacties op onze kaarten Martje en Trijntje
    PS veel succes met HJ wedstrijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een schattige kaartjes
    volgens mij had ik vanmorgen ook gereageerd op deze kaartjes en nu zie ik niets meer van mij
    of ik ben vergeten op publiceren te drukken hahaha vergeet ik wel eens
    maar ze zijn heel mooi

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat maak je toch een superkaarten!!!!!! Geweldig weer en ja.........Dutchlady ten points!!!!!!
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wowwww wat een prachtige kaarten Ans

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja daar was ik 'm al tegen gekomen!! en ik vind 'm super mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen